من و ني ني و باباش

وروجک

1397/2/20 21:16
نویسنده : اكبر و ندا
111 بازدید
اشتراک گذاری

لیانای عزیزم 

اومدنت برای ما وفور نعمت بود . به الیانا گفتیم که تو توی راه هستی چشماش یه برقی زد که ایکاش اون لحظه رو ثبت می کردم کلی برای اومدنت لحظه شماری می کنه . شیطون از همون اول که اومدی پر سر و صدا اومدی ویار بد و حال بد که من اصلا سر الیانا همچین چیزهایی رو تجربه نکردم با بزرگتر شدنت بیشتر حضورت حس میشه الیانا شکم من رو بغل می کنه و می بوسه و منتظر ورودت هست . هفته آخر یه سونوگرافی بی تربیت با تشخیص اشتباهش حسابی مارو دلنگران کرد و مجبور شدیم سونو رو دوباره تکرار کنیم اما شکر خدا همه چیز خوب بود و ما خوشحال شدیم سه شنبه 25 اردیبهشت 97 تورو توی بغلم می گیرم و حس ناب مادری رو یکبار دیگه تجربه می کنم ممنون از حضورت دختر اردیبهشتی من . الان که توی دلمی ازت خواستم که دعا کنی برای هممون برای روابطمون برای آیندمون برای گذر راحت از سختیهای زندگیمون برای با هم بودنمون زیر یک سقف برای عاشقانه زندگی کردنمون و.... 

منتظرت هستیم   

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)